»Ne nazadnje je znamka plačilni instrument države, ki posredno komunicira raven vizualne pismenosti.«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
»Pomembno je najti 'znamko'«
»Mednarodni dan pismenosti bo priložnost za razmislek o področjih pismenosti in večjezičnosti ob raziskovanju aktualnih trendov in dognanj iz celovite in interdisciplinarne perspektive.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Stranke bodo tako lahko hitreje in z nižjimi stroški dosegle razveljavitev znamke ali ugotovitev ničnosti znamke.«
»Ni res! Funkcionalna pismenost gluhih je izredno slaba.«
»Vesel sem, da bo znamka Mura ostala v slovenskih rokah. Znamka, ki je bila včasih ponos slovenske tekstilne industrije.«
»Novice še nikoli niso bile tako dostopne, a hkrati tudi polne dezinformacij.«
»Pravi vizualni praznik.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju